Brak możliwości zwrotu towaru
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, towary personalizowane (np. z autografem, dedykacją) nie podlegają zwrotowi. Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy w przypadku zakupu takich produktów, gdyż są one wykonane na indywidualne zamówienie.
Reklamacje w przypadku uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem
1. W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
2. Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@zautografem.pl wraz z opisem wady oraz zdjęciami produktu.
Opcje w przypadku uznania reklamacji
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Klient ma prawo wyboru:
1. Zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za towar (w tym kosztów wysyłki),
2. Otrzymania poprawionego towaru, zgodnego z zamówieniem.
Proces reklamacyjny
1. Po zgłoszeniu reklamacji, Sprzedawca ma 14 dni na jej rozpatrzenie.
2. Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji oraz o dalszych krokach drogą e-mailową.