top of page

Brak możliwości zwrotu towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, towary personalizowane (np. z autografem, dedykacją) nie podlegają zwrotowi. Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy w przypadku zakupu takich produktów, gdyż są one wykonane na indywidualne zamówienie.

Reklamacje w przypadku uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem

1. W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

2. Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@zautografem.pl wraz z opisem wady oraz zdjęciami produktu.

Opcje w przypadku uznania reklamacji

Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Klient ma prawo wyboru:

1. Zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za towar (w tym kosztów wysyłki),

2. Otrzymania poprawionego towaru, zgodnego z zamówieniem.

Proces reklamacyjny

1. Po zgłoszeniu reklamacji, Sprzedawca ma 14 dni na jej rozpatrzenie.

2. Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji oraz o dalszych krokach drogą e-mailową.

Reklamacje i zwroty

Zapisz się do newslettera!

Bądź na bieżąco

Otrzymuj oferty specjalne

bottom of page